INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH przez SIMPLE SQUARE Nieruchomości Paweł Wysocki (dalej zwanym SIMPLE SQUARE lub Administratorem)
W związku ze świadczeniem usług przez SIMPLE SQUARE, przetwarzana ona dane osób fizycznych. Dotyczy to zarówno danych osobowych klientów SIMPLE SQUARE, jak również danych innych (dalszych) osób, których dane SIMPLE SQUARE pozyskała od Klientów oraz z innych źródeł, w toku i na potrzeby świadczenia usług przez SIMPLE SQUARE. Przetwarzanie, o którym mowa powyżej, odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (dalej: „RODO”) oraz innych aktów prawnych, które mają zastosowanie.
KTO JEST ADMINISTRATOREM I JAKIE PODMIOTY PRZETWARZAJĄ DANE?
Administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO jest:
SIMPLE SQUARE Nieruchomości Paweł Wysocki ul. Armii Krajowej 28/9 81-576 Gdynia NIP 586 22 54 913. Telefon: 512-132-74. E-mail: biuro@simplesquare.pl Dane osobowe mogą być zarówno przetwarzane przez Administratora i jego współpracowników lub podmioty powiązane organizacyjnie, którym przekazanie danych osobowych było niezbędne do realizacji pracy przez Administratora. Poza wskazanymi wyżej podmiotami, dane osobowe przetwarzane mogą być wyłącznie przez wybrany i ograniczony krąg osób, które obowiązane są do zachowania ich ochrony i zachowania w poufności. Są to przede wszystkim podmioty świadczące usługi pomocnicze dla SIMPLE SQUARE, niezbędne dla umożliwienia jej prawidłowej realizacji usług (np. księgowi, dostawcy usług IT, tłumacze, kancelarie prawne).
JAKIE DANE SĄ PRZETWARZANE?
W pierwszej kolejności przetwarzane są dane kontaktowe oraz dane dotyczące istniejących i nawiązywanych relacji zawodowych i gospodarczych. Przetwarzane są dane klientów oraz osób, które występują w ich imieniu (reprezentanci, pełnomocnicy), jak również innych osób, z którymi SIMPLE SQUARE prowadzi komunikację. Są to podstawowe dane identyfikacyjne, takie jak np. imię, nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej. Przetwarzane są również dane przekazywane w treści prowadzonej komunikacji lub zawarte w odnośnych dokumentach.
Dane mogą być administrowane przez SIMPLE SQUARE w celu :wykonania zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
Podjęcia działań w celu zawarcia umowy; (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
Utrzymywania kontaktu, prowadzenia i obsługi korespondencji, tj. w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit f) RODO).
Przetwarzane mogę być również inne (dalsze) dane, w tym również dane osób trzecich, które nie posiadają z Kancelarią jakiejkolwiek relacji, a są niezbędne dla prawidłowego prowadzenia spraw powierzonych Kancelarii przez klientów. Dokładny zakres danych tego rodzaju zależeć będzie od konkretnej sytuacji (w tym zwłaszcza charakteru powierzonego SIMPLE SQUARE zlecenia). Tego typu dane mogą być administrowane przez SIMPLE SQUARE w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia zleceń przez SIMPLE SQUARE (tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub przez stronę trzecią – art. 6 ust. 1 lit f) RODO). Na potrzeby realizacji celów przetwarzania danych udostępnianych przez klientów oraz innych zebranych przez siebie danych, SIMPLE SQUARE może weryfikować́, łączyć́ i uzupełniać te dane o dane pochodzące z innych źródeł, w tym ze źródeł dostępnych publicznie (takich jak CEIDG, KRS, CRBR). W ograniczonym zakresie SIMPLE SQUARE może ponadto przechowywać́ zebrane dane na dalsze potrzeby, np. w zakresie niezbędnym do ustalania, obrony i dochodzenia ewentualnych własnych roszczeń́, oraz w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego obiegu informacji, co – jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora – stanowi wówczas odrębną podstawę ich przetwarzania (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
JAK DŁUGO DANE BĘDĄ PRZECHOWYWANE PRZEZ SIMPLE SQUARE?
Dane będą̨ przechowywane przez okres nie dłuższy niż̇ jest to konieczne dla realizacji celów, dla których są̨ przetwarzane. W podstawowym zakresie będzie to okres niezbędny dla przeprowadzenia i definitywnego zamknięcia sprawy (zlecenia umowy), na potrzeby której były przetwarzane, z uwzględnieniem obowiązków zabezpieczenia dokumentacji i przechowywania akt oraz okresów archiwizacji korespondencji i przydatności kopii zapasowych. W pozostałym zakresie są̨ to okresy nie dłuższe niż̇ wynikające z przewidzianych prawem okresów retencji, względnie z ustawowych okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń́.
CZY PRZETWARZANIE DANYCH JEST KONIECZNE?
Poza indywidualnie wskazywanymi przypadkami, kiedy podanie określonych danych jest wymagane przepisami prawa, względnie kiedy jest warunkiem zawarcia umowy (np. z uwagi na treść́ przepisów o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu), bądź́ także wymogiem umownym na zasadzie obowiązku współdziałania, a ich niepodanie wiąże się z określonymi konsekwencjami, podanie danych jest dobrowolne, a ich niepodanie spowoduje utrudnienie bądź uniemożliwienie celu ich zamierzonego przetwarzania.
UPRAWNIENIA
W każdym czasie przysługuje prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (więcej informacji: https://uodo.gov.pl/pl/83/155).
Prawo do sprzeciwu: w odniesieniu do danych przetwarzanych z uwagi na niezbędność ich przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (np. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), przysługuje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją wnoszącego sprzeciw. Uniemożliwi to SIMPLE SQUARE Nieruchomości Paweł Wysocki dalsze przetwarzanie tych danych w objętym sprzeciwem zakresie, chyba że wykazane zostanie istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności wnoszącego sprzeciw, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W razie przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego wniesienie sprzeciwu skutkuje uniemożliwieniem wykorzystywania danych osobowych do takich celów bez konieczności wskazywania takich przyczyn.
PLIKI COOKIES
Witryna simplesquare.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy [nazwa] w celu optymalizacji działań.
Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie
http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies
Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.